Ahoj, jsi na stárnkách fantasy larpu v přírodě "Střepy Abeiru", který proběhl v roce 2011. Pokud hledáš informace o dalších ročnících, navštiv stránky druhé kapitoly z roku 2013 - Krkavčí citadely nebo stránky posledního ročníku, který proběhne v roce 2015 - Stezky padlých
Fakta
Kdy: 11. 8. 2010 - 14. 8. 2011
Kde: Horní Rokytá, Mnichovo Hradiště
Pořádá: LarPard
Počet hráčů: cca 25
Vstupné: cca 500 Kč
Účast: na přihlášku
Kontakt: zc.drapral|namwen#zc.drapral|namwen
Sdílet:
Legenda
Náš svět už není stejný co kdysi. Je tomu asi dvacet let, kdy se objevila strašlivá moc, která zabíjela, ničila a přeměňovala. Říkáme jí Magický mor, i když to nebyla choroba, ale spíše převrácení všech řádů, magických i fyzických. Živí umírali ve strašných bolestech, přeměňovali se v monstra, zešíleli nebo zmizeli. Země se otřásala a trhala v samotném jádru, hory se tříštily, moře se vylévala z břehů, města se bortila a celé říše se hroutily do propadlište Podtemna.
Tehdy jsme nevěřili, že Abeir, legendární dvojče našeho světa, je skutečný, ale pak naše země a lesy najednou vstoupily do Abeiru a místo nich se objevily nové, cizí, plné věcí a tvorů, jaké jsme nikdy nespatřili. A přišli zástupci nových ras, ať už to jsou majestátní Drakorození nebo hrdí Eladrinové, a zdomácněli mezi námi.
My z Baldurovy Brány jsme měli tolik štěstí, že se nám vliv Moru vyhnul, a většinu hrůz jsme slyšeli jen z vyprávění. Ale svět je dnes tolik jiný, že si přestáváme pamatovat, jaký byl předtím.
Když se kontinenty přestaly svíjet v křečích a my znovu začali normálně žít, museli jsme se vypořádat s novou tváří Faerünu. Střípky cizího světa se staly součástí toho našeho, staly se zeměmi nikoho. A Mor si ponechal některá místa ve svém držení, stále zanechávajíc stopy v předivu naší reality.
Před necelými dvěma lety byla z našeho města vyslána expedice, aby prozkoumala právě jednu takovou oblast uprostřed Hadolesa. Byla to nepochybně skvělá příležitost poznat blíže abeirskou krajinu a její zvláštnosti. A také Mor, i když ten raději přenechme mágům. Depeše od kolonistů byly plné dobrých zpráv, ale i tajemství a otázek. Nyní byla vypravena nová skupina, aby navýšila stav původních průzkumníků a případně začala místo kolonizovat.
Vydal jsem se s nimi také.
Jsme jen pár dní od místa určení, kousek od hranic Hadolesa. Náš lovec nám sdělil zneklidňující zprávu. Našel dalšího člena z první výpravy, nebo spíše jeho pozůstatky. Není si jist, co ho zabilo: tělo je příliš potrhané od divé zvěře.
Píši dalšího, neboť se to přihodilo už potřetí. I když to původně bylo tajemstvím známým jen několika lidem, v naší výpravě se nic neutají a ve vzduchu se vznáší nejrůznější obavy a otázky.
Čeká nás tam vůbec někdo?
kronikář výpravy Farlond
O jaký jde larp?
Pokud nevíte, co je to larp, můžete si počíst zde.
Jedná se o larp v přírodě. Hra probíhá převážně v lese či ve stanovém tábořišti.
Ozbrojené konflikty se řeší simulací boje maketami zbraní, vyrobených ze dřeva či jiných materiálů.
Z nejznámějšího členění se řadíme do kategorie "Svět" (opět zde pokud si nejste jisti pojmem Svět).
O čem ta hra vlastně bude:
Členové expedice:
Jste členové průzkumné expedice vyslané na nově objevené území. Funkce v této skupině závisí na vybrané roli. Ale ať už jste vědec, voják či lovec, budeme se snažit pro vás stvořit zajímavé, neopakující se výzvy. Tedy budete mít své místo v celku hry, které bude nezastupitelné, aby expedice splnila svoji misi.
Osobní příběhy:
Každá role má svůj příběh, který ji odlišuje od ostatních. Každý někde vyrůstal, každý má své problémy, každý má nějaký důvod, proč se do expedice zapojil. Zaměříme se na osobní příběhy, které mají šanci proběhnout na naší krátké hře a které tam budou mít smysl. Jejich prožití obohacuje váš prožitek a nemá takový vliv na hru jako celek (i když výjimky existují vždy).
Průzkum:
Místo, kam byla expedice vyslána, bylo dříve nedosažitelné. Proto skýtá mnohá tajemství, překvapení a pravděpodobně i nebezpečí. Průzkum zahrnuje jak fyzické ohrožení postav, tak objevování nepoznaných míst, reálií či hádanek.
Co je v ceně:
Stravování od čtvrteční večeře po nedělní snídani. Jedná se o 4 jídla denně a pitný režim po celý den. Jídelníček bude předem znám. Pokud máte nějaké stravovací omezení, je možné, že ho nebudeme moci zohlednit a budete si muset najít alternativní způsob stravování.
Příprava hry a práce organizátorů na místě. Herní materiály a rekvizity.
V ceně (mimo jiné) není:
Ubytování. Bude se spát ve stanovém táboře ve stanech, které si účastníci přivezou sami. Vzhledem k povaze hry není možné používat moderní stany. Pokud nemáte možnost sehnat historický stan, můžeme vám ho za rozumnou cenu půjčit. Na fóru také vytvoříme prostor, kde se budete moci dohodnout na společném bydlení.
Kostým si musí každý obstarat sám. Pokud máte problém se sháněním kostýmu, kontaktujte nás, zkusíme vám poradit.
Dopravu na místo si každý zařizuje sám. Na fóru vytvoříme prostor pro domluvu ohledně společné dopravy.
Doba hry:
Hra začíná ve čtvrtek 11. 8. zhruba v 18 hodin. Poté probíhá bez přerušení do sobotního večera.
Herní území:
Hra se koná na místě zaniklé osady Horní Krupá, na jihu bývalého vojenského prostoru Ralsko. Pozůstatky po opuštěné vesnici hře dodávají místa, která bychom sami nemohli vytvořit. Bohužel to s sebou nese jisté nepříjemnosti. Je nutné si během pohybu v terénu dávat pozor.
Co udělat, když se chci zúčastnit:
Naprosto nezbytným krokem je přihlášení. Postup naleznete na stejnojmenné stránce.
Pro získání dalších informací nebo pro domluvu použijte mail zc.drapral|namwen#zc.drapral|namwen či jiný kontakt na některého z organizátorů.