Přihlášení na tuto hru bude probíhat ve dvou fázích.
První fáze,
probíhající do půlky června, předpokládá aktivní účast hráče na tvorbě role. Každý hráč vyplní dotazník, který nám pomůže pro něj vybrat vhodnou postavu. Je sice možné, že se vám nějaká role ze stránky Co hrát zalíbila, ale chceme se ujistit, že od ní máte správná očekávání. V dotazníku je možnost tuto postavu uvést.
Také je možné, že vás napadne zajímavá postava, která na těchto stránkách není uvedena. V tom případě opět vyplňte dotazník, počítá i s touto variantou.
Po odeslání dotazníku vás kontaktujeme a vyřešíme další záležitosti týkající se vaší role.
Druhá fáze
přihlašování bude spuštěna ke konci června. Budou nabídnuty postavy, které jsou z velké části hotové, příspěvek hráče k tvorbě v tomto případě není nutný. Role bude přidělena opět podle preferencí v dotazníku.
Pokud jste si jistí, že budete hrát, ale chcete počkat na druhou fázi přihlašování, můžete poslat dotazník již teď (kde tuto informaci uvedete). A proč? V případě naplnění hry pro vás budeme mít místo.
Jak vyplňovat dotazník
Dotazník má 3 části
První část jsou informace o hráči. Slouží nám jako kontaktní a identifikační informace. Je nutné je uvést. Nebudou nikde veřejně uváděny.
Jedinou výjimku tvoří přezdívka. Ta bude uvedena v v seznamu přihlášených (může to být i vaše jméno).
Druhá část zjišťuje preference hráče. Pomůže nám určit, jaká role se pro vás bude hodit. Nezapomeňte, že píšete o vás, o hráči. Většinu polí je nutné vyplnit.
Třetí část vám již umožňuje tvořit postavu podle svých nápadů. Je možné ji nechat prázdnou, nechat si přidělit postavu podle druhé části a pracovat na ní až v následující diskuzi s organizátory.
Na zmíněný dotazník pokračujte tudy: Dotazník
Jestli se ptáte, jaký rozdíl je mezi druhou a třetí částí, čtěte dál.
Velmi matoucí pro někoho můžou být otázky "cíle hráče" a "cíle postavy". Nezapomeňte, že hráč jste vy, postava je vaše role, kterou hrajete. Tyto dvě otázky se mohou a nemusí vylučovat. Cíle hráče spíše určují způsoby, jak chcete jednat. Cíle postavy říkají čeho chce vaše postava dosáhnout, ale většinou už nemusíte určovat jak.
Příklad: Cíle hráče uvedu "chci si zabojovat", v cílích postavy může být např. "chci pomstít smrt svého otce zabitím draka". Docela jasné a jednoduché. Chci najít draka a umlátit ho.
Příklad 2: Cíle hráče uvedu "rád řeším různé hádanky", v cílích postavy bude "chci pomstít smrt svého otce zabitím draka". V tomto případě bude draka asi těžké najít (pomocí řešení různých hádanek) a nakonec k jeho zabití bude stačit vychytralá lest.